Huawei официално представи своите бизнес резултати за първата половина на 2020 година. За този период компанията е генерирала приходи в размер на 64.2 милиарда щатски долара, което е с 13.1% увеличение в сравнение със същия период миналата година. Маржът на нетната печалба е 9.2%. Различните бизнеси на Huawei постигнаха следните приходи за същия период: Huawei Carrier Business Group – 22.5 милиарда щатски долара, Huawei Enterprise Business Group – 5 милиарда щатски долара. Най-впечатляващи резултати бележи бизнесът с устройства – Huawei Consumer Business Group, като съответно генерира приходи на стойност 36.2 милиарда щатски долара.

В ситуация на глобална борба с пандемията Covid-19, информационните и комуникационните технологии се превърнаха не само в решаващо средство за борба с вируса, но и в двигател за икономическото възстановяване. Huawei затвърди ангажимента си да работи с оператори и индустриални партньори в тази нова реалност за поддържането на стабилни мрежови операции, ускоряването на дигиталната трансформация и подпомагане на всички усилия за овладяване на локалните проблемни зони и възстановяване на местни икономики. 

Сложната външна обстановка допринесе за увеличаване на важността за постигане на още по-отворено сътрудничество и увеличено доверие. Huawei гарантира, че ще продължи да изпълнява задълженията си към своите клиенти и доставчици, да преодолява трудностите и да напредва, както и да допринася за глобалната цифрова икономика и технологично развитие, без значение пред какви бъдещи предизвикателства се изправя компанията.

Виж още: Huawei P40 lite - Претендент за титлата в леката категория (РЕВЮ)