За шлема за виртуална и добавена реалност на Apple се говори от известно време, но все още нямаме идея кога можем да го очакваме. Според анализатора Минг Чи-Куо обаче, когато и да се появи, шлемът ще го направи със закъснение, защото има доста сложен дизайн.
Куо твърди, че изискванията на Apple за промишления дизайн на шлема са много по-високи от тези на конкурентните продукти. Apple се стреми още към момента на премиерата шлемът да разполага със солидна екосистема от софтуер и услуги. Всичко това обаче означава, че работата по устройството и неговото производство ще се забави и то ще бъде отложено.
Базирайки се на информация от доставчиците на Apple, анализаторът прогнозира, че масовото производство на новия шлем ще започне в края на 2022 г. вместо през пролетта на същата година, както бе предвидено досега. Освен това Куо посочва, че тайванската компания Young Optics, която е важно звено в създаването на новото устройство на Apple, ще бъде засегната най-силно от забавянето.
Накрая анализаторът споменава, че Apple не иска да позиционира шлема само като геймърско устройство, а като такова, което има и други приложения. Слуховете твърдят, че шлемът на Apple ще има дисплеи с 4000 dpi и LiDAR сленери, което обаче може да рефлектира върху цената и тя да надмине 3000 долара.
Снимка: Apple
Виж още: HTC се пускат по течението на виртуалната реалност