На Code Conference Шерил Сандбърг и Майк Шропфър от Facebook отново говориха по темата за проблемите, с които се сблъскa компанията след скандала с Cambridge Analytica. Те засегнаха въпроса за фалшивите новини и речта на омразата, с които е залята платформата. Освен това Кара Суишър от Re/Code зададе въпроса, защо никой не е бил уволнен след скандала с Cambrdge Analytica, на което Сандбърг отговори, че уволнени има, но не го рекламират пред широката общественост.

Подобно на Марк Зукърбърг, Сандбърг каза, че са допуснати грешки – че реакцията е закъсняла за фалшивите новини и манипулацията с изборите. „Не мисля, че обърнахме достатъчно внимание на лошото“, каза тя. „Казахме, че съжаляваме, но не това е важното. Важното са действията, които предприемаме.“ От Facebook има обещания за повече прозрачност в политиките и действията, а Сандбърг признава и че няма как да се разчита само на изкуствен интелект за модериране на съдържание – необходима е и човешка ръка. Тя отбеляза и че в началото са се фокусирали само върху оптимизма и са пренебрегнали неприятните неща на платформата. „Когато човечеството е на една платформа, се получават и красиви, и грозни неща“, каза тя.

На въпроса, дали Facebook е монопол, Сандбърг и Шропфър отрекоха, а Шропфър каза, че има много конкуренти на Facebook, споменавайки и YouTube. Относно модела за рекламиране компанията обмисля да го промени, но търси начин платформата да остане безплатна. Шропфър каза и че трябва да поемат отговорността за влиянието на платформите си и да променят културата си на работа.