Netflix публикува първия от новите доклади за ангажираност два пъти годишно, наречени "Какво гледахме". Първата част, публикувана във вторник като файл в Microsoft Excel, съдържа списък с часовете, гледани за всяко заглавие (оригинално и лицензирано), което е събрало повече от 50 000 часа гледане. Въпреки че сравнението е неравностойно, тъй като епизодичните сериали ще натрупат много повече часове, отколкото самостоятелните филми, това е първият изключително подробен поглед върху това, което хората гледат в Netflix.

Първата таблица, обхващаща периода от януари до юни 2023 г., включва 18 214 записа на допустимо съдържание. Първият сезон на екшън-трилъра The Night Agent: Season 1 се настани удобно на върха с 812 100 000 часа през този период. След него (далеч назад) на второ място е вторият сезон на драмата Ginny & Georgia (665 100 000 часа). Челната петица се допълва от първия сезон на The Glory (622 800 000 часа), първия сезон на Wednesday с водещата роля на Джени Ортега (507 700 000 часа) и лимитирания предисторически сериал Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503 000 000).

Екшънът на Джей Ло The Mother е най-гледаният филм в списъка, събрал 249 900 000 зрителски часа и попаднал на 20-о място зад пренасищането от многосерийни сериали. Luther: The Fallen Sun на Идрис Елба: (209 700 000) на 26-о място, а филмът на Крис Хемсуърт Extraction 2 (201 800 000) на 29-о място.

В допълнение към часовете на гледане в таблицата е посочена датата на излизане на всяко заглавие и дали то е достъпно в световен мащаб. Най-ниската позиция в списъка е специалната комедия от 2020 г. Yours Sincerely, Kanan Gill.

Netflix подчерта, че е важно да не се използват само общите часове на гледане, за да се определи въздействието на даден филм или сериал. "Успехът в Netflix е във всякакви форми и размери и не се определя само от часовете на гледане", пише стриймърът в своя блог за обявяване. "Имаме изключително успешни филми и телевизионни сериали както с по-малко, така и с повече изгледани часове. Всичко зависи от това дали даден филм или телевизионно предаване вълнува своята аудитория - и от размера на тази аудитория спрямо икономическите показатели на заглавието."

Netflix казва, че новите двугодишни таблици ще се комбинират със седмичните списъци с Топ 10 и Най-популярни, за да създадат по-цялостна картина за зрителите, създателите и наблюдателите на индустрията.

Снимка: Unsplash/Netflix

Виж още: В Китай роботи вече произвеждат клонирани прасета и животът няма смисъл

 

Още от Social