Spotify е достигнала 70 милиона платени абонати, похвали се водещата стрийминг платформа за музика. Това означава, че за последната половин година нови 10 милиона души са се решили да бръкнат в портфейлите, за да си осигурят нейните услуги.
За сравнение, конкурентната Apple Music се радва на "едва" 30 милиона абонати, всички от които плащат месечна такса. Последните данни за платформата са от септември 2017 г.
От своя страна, Spotify предлага и безплатна версия, която се поддържа от реклами. Платената пък струва 10 долара на месец, което е колкото таксуват Apple Music, Tidal и Deezer. Spotify обаче има и различни облекчени варианти за студенти, както и Spotify Family план, който позволява на шест души да споделят един акаунт само за 15 долара на месец, припомня Phone Arena.
Сега компанията се подготвя да излезе на борсата в Ню Йорк, като при това не ползва услужите на банков посредник. Това означава, че за разлика от повечето първоначални публични предлагания, акциите на Spotify няма да имат предварително зададена цена.