Canyon – добре познатата на всички марка за мобилни аксесоари, компютърна и гейминг периферия, представи своята нова визуална идентичност. Промените са свързани с тенденциите, които вълнуват младата и активна аудитория – героите на деня. Към тях Canyon отправя кратко и ясно послание: „Ти Можеш!“.
След задълбочен анализ на съвременните насоки на развитие и детайлни проучвания сред основната аудитория на бранда дизайнерите и маркетинг екипът на Canyon взеха решение да отворят изцяло нова страница в 17-годишната история на марката.
Новата визуална идентичност на Canyon е експлозия от настроения, пресъздадени чрез живи и модерни цветове в допълнение към една идея по-провокативните криейтиви, използвани в комуникацията. Промените са вече факт в Instagram профилa на Canyon Bulgaria, който се превръща в ключов канал за комуникация с основна част от публиката на марката.
Идентичността на марката Canyon се отъждествява с младежката свобода на духа, интелект и начин на мислене, което се изразява в няколко ключови момента:
Ти можеш да бъдеш себе си, без да се стремиш да впечатляваш другите!
Ти можеш да бъдеш част от общността на разумните потребители!
Ти можеш да отхвърлиш всички наложени стандарти за това, как изглеждаш! За своето тяло отговаряш ти!
Ти можеш да се погрижиш за околната среда, да живееш екосъобразно и в хармония с природата!
Вижте още: Умните часовници на Canyon