Интересни неща се случват при стрийминг платформите: през 2021 г. видяхме много примери за техните успехи, съответно едно е ясно: те са тук и ще продължават да задават правилата на играта. Още през май AT&T отдели своето подразделение WarnerMedia и го сля с Discovery в споразумение за 43 милиарда долара. Очаква се сделката да е приключила до средата на 2022 г., но според запознати това няма да остане „незабележима“ промяна. Очаква се първоначално компанията да предложи на потребителите специални промоционални пакети с абонаментни планове за Discovery + и HBO Max, а на малко по-късен етап - двете платформи да се обединят напълно.

Компанията описва услугата като „невероятно атрактивен технологичен бюфет“. Потенциалните ползи от комбинирането на двете услуги ще бъдат „значими икономии на разходи“ и „значими ползи за потребителите“ и ще „предоставя реална възможност за разширяване на базата“. Данните показват, че по-малко от половината от потребителите на HBO Max плащат и за тази на Discovery +. Така или иначе научната стрийминг услуга не е много широко разпространена в глобален план, което също означава че може и да е по-лесно за компанията да комбинира HBO Max с Discovery + в региони, където втората все още не е налична. Дали точно това не е причината Discovery + да престане да бъде индивидуален играч? И дали всъщност не се задават нови тенденции на хоризонта? Определено следващата година обещава да е интересна.

Снимки: HBO Max, Discovery

Виж още: Ноември в HBO GO: Стражата на великия Тери Пратчет, Джеймс Бонд, Хари Потър и още плеяда незабравими заглавия! (ВИДЕО

Тагове:
Още от Social