Facebook ще прилагат по-директен подход към потребители, които харесват, споделят или коментират публикации, отнасящи се за COVID-19, които нарушават условията на услугата на компанията. Това ще е един вид напомняне не само към автора, но и към всички участвали в дискусията, защо точно постът е премахнат. Ако потребителят кликне върху известието, той ще бъде отведен на целева страница, която ще съдържа скрийншот на премахнатата публикация, както и връзки към образователни ресурси и действия за COVID-19, като например отказ от следене на групата, в която се е появил въпросния пост.

Това не е първият опит на компанията да ангажира потребителите да „помогнат на приятелите и семейството да избягват фалшива информация за Covid-19“. Наскоро имаше и банер, свързан с тази кампания, но проучвания са показали, че повечето потребители не разбират същността на характера му и така се е стигнало до по-директния подход. Само времето ще покаже дали тези действия ще имат по-голям обществен отзвук и дали в самата си същност са достатъчни.  

Снимки: shutterstock

Виж още: Facebook и всички негови услуги не работят на територията на Европа

Тагове: