Meta обяви някои нови промени като част от това, което нарича "обновена система за идентификация" за Facebook. Тя представи обновено лого на Facebook с по-тъмен син фон и някои промени в дизайна на буквата "f".

Компанията е разработила нова цветова палитра за марката Facebook, която идва с нов набор от нюанси, тонове и контрастни съотношения, оптимизирани за достъпност. Meta обясни в публикация в блога си, че е променила дизайна на цялата иконография на Facebook, използвайки новата цветова палитра, за да я направи "четлива при всеки размер, достатъчно гъвкава за различни нужди и лесна за взаимодействие с хората".

Синият цвят се свързва с Facebook още от първите му дни. Актуализираната цветова палитра включва различни нюанси на синьото, включително светлосиньо, небесносиньо, синьо, морско и тъмносиньо. Един от основните двигатели на последните промени в дизайна е да се подобри достъпността на логото, словният знак, иконографията и реакциите на Facebook.

В публикацията в блога си Meta заяви:

"Нашето намерение беше да създадем освежен дизайн на логото на Facebook, който да е по-смел, по-енергичен и вечен. Всяко от отличителните нови усъвършенствания води до по-голяма хармония в целия дизайн като ключов елемент от идентичността на приложението. Постигнахме това, като включихме по-уверено изразяване на основния син цвят на Facebook, който е изграден така, че да бъде по-визуално достъпен в нашето приложение и осигурява по-силен контраст, за да се откроява буквата "f".

Всички тези промени допринасят за "първата фаза на обновената система за идентичност на Facebook". Социалната мрежа, която се появи през 2004 г., сега се посещава от над 2 милиарда активни потребители дневно. Мета заяви, че в бъдеще ще бъдат пуснати още актуализации на дизайна. Промените, които е направила в реакциите на Facebook, в момента се тестват и ще бъдат пуснати в действие през следващите месеци.

Снимка: Unsplash

Виж още: Кой промени социалните мрежи?