Facebook скоро ще предлага на създателите на видеосъдържание допълнителни възможностите за печелене на пари. Eдин от тестваните методи засяга сторитата, към които ще може да се добавят рекламни стикери, които ще генерират намаления в промоционалните кампании. Към този момент само ограничена група потребители ще могат да се възползват от тази възможност дори за по-кратки видеоклипове.

Досега рекламите бяха позволени само за клипове, надвишаващи 3 минути, но вече дори и 1-мунутно видео ще може да се оборудва с 30-секундна реклама. Разбира се, това идва и с определени изисквания като например страницата да има генерирани 600 000 минути гледане в последните 60 дни и поне 5 активни видеоклипа. За създателите на стриймове, предавани на живо, изискваните минути, за да си позволят да включат реклама, са 60 000 отново на 60-дневна база.  

Facebook добави още 24 държави в списъка с разрешение за платени live събития и включи абонаментни планове за феновете в още 10 региона. Освен това социалната мрежа е инвестирала над 7 милиона щатски долара за популяризиране на виртуалната “валута” Stars. Подобно на Twicth Bits, Stars могат да бъдат изпращани или получавани по време на някои стриймове, а коментарите на потребители, притежаващи Stars, ще бъдат поставяне на първо място. Функциите на Stars продължават да се обогатяват и скоро те ще могат да бъдат включвани и във видеа.  

Снимки:

Виж още: Facebook и Австралия вече не са приятели

Още от Social