Microsoft и Volvo обединяват усилията си, за да оборудват шоурумите с HoloLens очила. От следващата година Volvo ще бъде в състояние да показва на клиентите си неща, които обикновено е невъзможно да се демонстрират незабавно и в закрито помещение - демонстрация на системите за безопасност при сблъсък, както и различни опции за персонализация на автомобилите.
Двете компании наскоро показаха прототип на системата в централата на Microsoft в Редмънд, използвайки предстоящия луксозен седан S90. Благодарение на разширената реалност те показаха холографски модели на неизлязлата кола, а също така и напречни сечения на съставните й части. Участниците също са били в състояние да персонализират цвета и бронята на седана, както и да видят холограмата от всички ъгли, докато се разхождат около нея.
Според Bloomberg двете компании биха могли да включват дори опция да се седне вътре в превозното средство и да се направи виртуален тест драйв за едно по-поглъщащо изживяване.
Това е само един от проектите, които Microsoft са стартирали за промотиране на очилата HoloLens. Технологичният гигант току-що завърши обиколка на 11 града в САЩ и Канада в опит да накара разработчиците да купят HoloLens през следващата година за 3000 щатски долара.
И все пак това партньорство между Microsoft и Volvo не свършва дотук, защото двете компании планират и в бъдеще да работят заедно по други автомобилни технологии.
Прочетете още: Вижте как самоуправляващите се автомобили виждат околната си среда