Motorola е двигател на иновациите в областта на технологиите и мобилните устройства от почти един век. Смартфоните на компанията служат освен като средство за комуникация и като начин на изразяване на същността.

С амбицията да присъства в челните класации при тенденциите и дизайна Motorola с радост обявява своето дългосрочно стратегическо партньорство с Pantone – световен стандарт за цветови език и експерт в областта на цветовия анализ и производство.

Използване на цвета като посланик на Pantone

Повече от 55 години Pantone е световният авторитет в подбора на цветове за марки и дизайнери от цял свят. Компанията продължава да доминира в тази област. Тя въвежда ключови иновации в сферата на графиката, модата и продуктовия дизайн, помагайки на дизайнерите да реализират своите очаквания - от първоначалното вдъхновение до практическото им осъществяване. Pantone предоставя и консултантски услуги и прогнози, като съветва компаниите относно цветовете според идентичността на марката и разработването на продукти чрез Pantone Colour Institute™. Светът на дизайна очаква с нетърпение годишните прогнози на компанията за цветовите тенденции, а над 10 милиона дизайнери и производители разчитат именно на Pantone, за да получат информация за решенията, които биха предложили, както и за прогнозите относно поведението на потребителите и психологията на цветовете.

Определянето на правилните елементи и характеристики на дизайна, които най-добре отговарят на нуждите на потребителите, е от решаващо значение за Motorola. Ексклузивността в партньорството с Pantone е следваща стъпка в ангажимента на Motorola да даде възможност за себеизразяване, да постави фокус над елемента с цветовете и да даде на марката ключов поглед върху макро тенденциите, включително влиянието на Pantone върху приложението на материалите и повърхностните покрития в дизайна.

„Развълнувани сме да бъдем стратегически партньор на толкова емблематична и влиятелна компания като Pantone“, споделя Рубен Кастано, ръководител на отдела за потребителско изживяване на Motorola. „Със съчетаването на нашето лидерство в областта на технологиите и иновациите и опита на Pantone в областта на цветовите тенденции, прогнозите и пазарните проучвания се стремим да предоставим на потребителите си още един ценен метод за себеизразяване чрез нашите устройства.“

По време на дългосрочното партньорство Motorola ще почерпи от знанията на Pantone от експертите на Pantone Colour Institute™ за наложените стандарти в дизайна, подбора на цветовете, включително и за цвета на годината на Pantone.

„Motorola съществува, за да проектира, създава и доставя добре отработени иновации на хората по целия свят и притежава убедителна история в разработването на интуитивни продукти“, сподели Ели Ченг, вицепрезидент и генерален мениджър на Pantone. „В Pantone споделяме тези ценности и сме развълнувани да работим с Motorola, за да подчертаем значението и силата на прецизността в дизайна, иновациите и себеизразяването спрямо цветовете и технологиите.“

Съчетаване на силата и значението на цветовете с технологиите
Цветовете, избрани за Motorola edge 30 neo в България, включват Ice Palace, Black Onyx и Very Peri - цвета на 2022 г. Те са резултат от първото сътрудничество на Motorola с Pantone Color Institute™ за създаване на основополагащи и базирани на тенденции нюанси, които съответстват на марката и стратегията за това устройство:

● Ice Palace е нюанс, който задвижва въображението на всеки, за да си представи ново бъдеще във фантазията или пътуване в друга галактика. Цветът напомня на отразяващия блясък на звездите и внушава лукс и дълготрайност.

● Black Onyx символизира сигурност, сила и увереност. Цветът е вдъхновен от минерали с наситен черен оттенък. Този цвят е бляскав и стилен, а елегантното му присъствие се смята за въплъщение на изтънчеността.

● Very Peri определено е цвят с новаторско присъствие, който вдъхновява мечтателите и отключва креативността на творците. Той се асоциира с разтваряне на границите и създаване на връзки между поколенията, половете и културите в един нов децентрализиран свят.

Дизайнерите на Motorola ще работят в тясно сътрудничество с Pantone Colour Institute™, като продължават да развиват партньорството и да включват психологията и стратегията на цветовете в предстоящото си портфолио.

Наличност на продукта

Motorola edge 30 neo вече е наличен в Европа, а началната му цена за България ще бъде 849 лв. за версията от 8/128 GB памет.

Снимки: Motorola