Netflix е навлязъл в домовете на повече от 238 милиона души по целия свят, но изглежда, че това не е достатъчно за една от най-големите платформи за стрийминг. Тя иска да изгради свои собствени къщи Netflix.
Според Bloomberg платформата се подготвя да създаде свои собствени физически пространства, или Netflix Houses. Джош Саймън, вицепрезидент по потребителските продукти на Netflix, разказа за този план. Тези дестинации няма да бъдат предназначени само за гледане на предавания; те са замислени като центрове, където феновете могат да се потопят изцяло в света на любимите си предавания.
Представете си това: пазаруване на дрехи, свързани със сериала, похапване на тематични ястия и може би дори опит за преодоляване на препятствия в стил Squid Games. Къщите на Netflix, както ще бъдат наричани, имат за цел да съчетаят търговия на дребно, хранене и преживявания на живо. Първите два обекта ще се появят в САЩ до 2025 г., а на хоризонта се задава глобално разширяване.
Този ход бележи навлизането на Netflix в постоянни физически обекти, което е сигнал за значителна инвестиция в популяризирането на съдържанието и насърчаването на общностите на феновете.
В интервю Джош Саймън сподели: "Видяхме колко много феновете обичат да се потапят в света на нашите филми и телевизионни предавания и много мислихме как да изведем това на следващото ниво".
Сред атракциите можете да очаквате въртящи се инсталации, вдъхновени от популярни сериали представления и много други изненади.
Докато Netflix House все още търси локации за реализация, компанията "репетира" с временни магазини като тези, в които се представят стоки от сериала Stranger Things в градове като Лас Вегас и Чикаго.
Netflix навлиза и в сферата на игрите чрез ново мобилно приложение за контролери за игри. Разбира се, всички тези нововъведения не идват под формата подарък: наскоро стана ясно, че по всяка вероятност на хоризонта се задават по-високи цени на абонамента.
Снимка: Unsplash
Виж още: Netflix може да повиши цените отново веднага след края на продуцентската стачка