Twitter Blue продължава да се изправя пред трудности. От емблематичния ноемврийски ден на 2022 г., когато Мъск пое управлението над социалната мрежа, платформата е успяла да запише 640 000 платени потребители. Според информация на Mashable от тях само 68 157 са останали и са поддържали платен абонамент към 30 април. Според Washington Post в първите дни на услугата абонатите са наброявали 150 000, като малко след това Twitter временно забрани новите регистрации за около месец в резултат на акаунти, които се появяваха с намерението да се представят за големи марки в платформата. 
Това означава, че около 81 843 потребители, или 54.5%, от потребителите, които са се абонирали за Twitter Blue при първото ѝ стартиране през ноември, вече не заплащат за нея.  


Както и да бъде погледнато, това е необичайно висок процент на отпадане за онлайн абонаментна услуга. Според проучване, публикувано миналата година от компанията за управление на абонаменти Recurly, средният общ годишен процент на отпадане е само 5.57% за бизнеси, базирани на абонаменти. 
Към тези данни има няколко допълнения. Не всички от 68 157-те потребители, които са се абонирали за Twitter Blue от ноември насам, са поддържали непрекъснат абонамент. Възможно е някои от тях да са прекратили или да са оставили абонамента си да изтече в някакъв момент и след това да са се върнали на по-късна дата.  
Освен това е възможно и част от тези потребители, които се показват като абонирани, всъщност вече да продължават да получават безплатно абонаментната услуга Twitter Blue. В предишни репортажи за Gizmodo журналистът Стивън Моначели е разговарял с многобройни бивши абонати на Twitter Blue, които просто не могат да се отърват от абонамента си, синята отметка и всичко останало, въпреки че не са плащали от месеци. 

Снимки: Unsplash

Виж още: Twitter с нова платена услуга