От Twitter продължават да търсят начини за генерирани на приходи и след като предложението им за официално верифициране на акаунтите срещу заплащане на месечна база не беше прието с овации, сега е ред на платените новини. Според Илон Мъск по този начин потребителите ще имат възможност да заплащат само за статии, които ги интересуват, без да се обвързват с абонаменти за новинарски сайтове. Според Мъск предстоящата услуга на Twitter "с едно кликване" "би трябвало да бъде голяма печалба както за медийните организации, така и за обществеността", тъй като ще позволи на медийните компании да налагат по-висока цена на статия на читатели, които не биха платили непременно пълния абонамент. 
Мъск не казва какъв процент от цената ще прибере Twitter за себе си или какви условия ще трябва да спазват медийните издатели. По отношение на срокове главният изпълнителен директор на платформата посочи "следващия месец", но историята учи, че винаги трябва да имаш резерви по отношение на сроковете, задавани от Мъск.

 
Мъск отчаяно се опитва да добави нови монетизирани аудитории и други източници на приходи, за да изплати дълговете, като същевременно оценява компанията на по-малко от половината от сумата, която е платил за нея. Абонаментите на Twitter Blue не се развиват достатъчно добре, за да компенсират загубата на рекламодатели, които според съобщенията са напуснали платформата след поглъщането от Мъск. Компанията въведе и нова структура на таксите за достъп до API, която може да струва на някои предприятия до 42 000 щатски долара на месец за това, което преди беше безплатно. 
Освен това социалната мрежа има и проблеми с администрирането на информация. Така например Forbes съобщи, че преди няколко дни в платформата са се разпространили постове, споделящи информация за нелегално гледане на две от най-нашумелите филмови заглавия към момента: The Super Mario Bros. Movie и Avatar: The Way of Water. Докато от платформата реагират и свалят съдържанието, разделено в няколко видеа с изключително високо качество, около 9 милиона потребители са гледали филмите по този начин.  
Въпреки че видеата са били споделени профила vidsthatgohard, истинският виновник за това е Twitter Blue. Премиум абонаментната услуга позволява на потребителите да качват видеоклипове с дължина до един час - нещо, от което са се възползвали и преди.  

Снимки: Unsplash

Виж още: Microsoft краде потребители към Bing, когато посещават Google Bard в Edge