Месец октомври е известен с едно: че след като премине “сезонът на тиквите”, започва “сезонът на коледната украса”. Не е изненада, че някои започват още отсега да съставят празничен списък за пазаруване. И ако и вие следвате модерната вълна и поръчвате всичко онлайн, със сигурност сте попрегледали това-онова в Amazon. Но процесът е някак сложен: веднъж правите поръчка, след това очаквате доставката и трети път поднасяте (или изпращате) подаръка на съответния човек. Оказва се, че има и по-лесен начин благодарение на Amazon Shopping App. В него потребителите с Prime акаунт ще могат да поръчват подаръци и те да достигат получателя си директно, като единствената информация, която трябва да бъде предоставена, е телефонен номер и email адрес. Нищо повече.
По време на поръчката в отделни полета могат да бъдат заявени “копие от платежния документ за по-лесно връщане”, както и “възможност за попълване на адрес за получаване”. След като бъде направена поръчката Amazon поемат да се свържат с получателя, а ако той не е доволен от подаръка си - може да избере да го замени с ваучер. Колкото и да изглежда лесно, това поражда куп въпросителни относно поверителността и най-вече дали няма всички да бъдат “облъчени” от милиони опити за измама с несъществуващи подаръци. В типичния си стил Amazon ни “успокояват”, че нещата са под контрол и услугата се предлага единствено на регистрирани потребители. Тя стартира от началото на октомври, първоначално само на територията на САЩ.
Снимки: Unsplash
Виж още: Над 600 китайски марки вече няма да ви заблуждават в Amazon