Клиентите на Теленор, които вземат на лизинг смартфон Samsung Galaxy S9 или S9+ до 30 април и изберат да се включат в услугата UPGRADE, няма да заплащат месечни такси за нея през първите шест месеца от срока ѝ.

Предложението е валидно при взимане на устройствата на лизинг за срок от 24 месеца, двугодишен абонаментен договор за мобилни услуги с Теленор и активирана услуга UPGRADE в периода от 2 до 30 април 2018 г. След изтичането на първите шест месеца от срока на услугата UPGRADE дължимата месечна такса за нея е 6.99 лв. Kлиентите, които са взели на лизинг за 24 месеца с двугодишен план на Теленор Samsung Galaxy S9 или S9+ през март 2018 г., но не са активирали услугата UPGRADE, също могат да се възползват от предложението, в случай че я активират до 30 април.

С UPGRADE клиентите на Теленор могат да подменят своите смартфони с нови устройства по избор всяка година и компанията е единственият оператор, който предлага подобна услуга на българския пазар.

Услугата UPGRADE e достъпна за всички частни клиенти на оператора (физически лица), които сключат 24-месечен договор за мобилни услуги с абонаментен план Тотал и вземат на лизинг смартфон от избрани марки и модели с двугодишен договор. Срещу допълнителна такса от само 6.99 лв. на месец и след заплащането на най-малко 12 такси и лизингови вноски клиентите могат да върнат използваното устройство (ако е в добро състояние), без да заплащат останалите лизингови вноски за него, и да закупят или вземат при условията на договор за лизинг нов смартфон по избор, като е необходимо и подновяване на договора за мобилни услуги за нов период. Потребителите могат да прекратят ползването на услугата UPGRADE по всяко време без никакви неустойки, както и сами да преценят дали да продължат да я ползват след подмяна на устройството при спазване на нейните условия.

Тагове: