Netflix не само е пионер във видео стрийминг пространството, но е и причината да сме разглезени от толкова много опции. Но стриймингът на филми и телевизионни сериали просто не е достатъчен за компанията, поради което тя вече се насочи към игрите, за да привлече вниманието на мобилните геймъри, с което създава разрастващ се пазарен сегмент. Netflix също не спира дотук – компанията вече си партнира с Nike, за да привлече фитнес ентусиастите към своята платформа с поредица от тренировъчни сесии, достъпни за всички свои абонати.

Стрийминг гигантът със сигурност не е първият играч в дигиталното фитнес пространство, което набра скорост по време на пандемията, когато всички бяха затворени по домовете си. Както Fitbit на Google, така и Apple Fitness предлагат тренировъчни сесии като платена услуга в рамките на техните платени планове – и има много други опции на трети страни. С тези ръководени видео уроци можете да изберете вашето ниво и вида тренировки, които ви интересуват. Netflix се опитва да повтори точно това с партньорството си с Nike.

Видео съдържание от Nike Training Club – собственото фитнес приложение на Nike за ръководени тренировъчни сесии – ще бъде добавено към Netflix по-късно тази година. Netflix отбелязва, че всяка програма ще се погрижи за различни нива на фитнес и интереси и ще бъде разделена на множество епизоди. Първата партида, която излиза на 30 декември, ще включва 46 епизода за общо 30 часа съдържание. Ето пълния списък на предаванията, които Netflix ще предостави:

Kickstart Fitness with the Basics (13 епизода)
Two Weeks to a Stronger Core (7 епизода)
Fall in Love with Vinyasa Yoga (6 епизода)
HIT & Strength with Tara (14 епизода)
Feel-Good Fitness (6 епизода)

Втората партида от тези епизоди от Nike Training Club ще се появи в каталога на Netflix някъде през 2023 г., така че вашето фитнес пътуване за следващата година също е подредено с известна помощ от Netflix. И тези епизоди ще бъдат достъпни на множество езици и във всички нива на абонамент за Netflix.

Снимка: Unsplash

Виж още: Microsoft отправи поглед към Netflix 

 

Още от Social