Собственикът на YouTube Alphabet Inc. обяви, че ще осигури фонд на стойност 100 милиона щатски долара, който да подкрепя инфлуенсърите в световен мащаб. Преди да изразите възмущението си, трябва да се обърне внимание на условието: става въпрос за създателите на съдържание в кратката форма Shorts.
Това е отговорът на YouTube към все по-популярните Facebook’s Reels, сторитата в Instagram, кратките видеа в TikTok и Snapchat Spotlight. Фондът ще стартира през следващите няколко месеца и има за цел да привлече млади творци, разполагащи с голяма фен база. Видеоплатформата ще започне да тества Shorts съвсем скоро, защото пазарът се пренаселва, а инфлуенсърите търсят всевъзможни начини да ухажват потребителите.
Снимки: Unsplash
Виж още: YouTube отново е най-популярната платформа за социални медии