Миналата седмица YouTube започна да въвежда десетки нови функции за мобилното си приложение. Една от най-забележителните функции е "Стабилна сила на звука", която ще изглажда всякакви смущаващи разлики в силата на звука на даден клип. Стабилната сила на звука е включена по подразбиране, но потребителите могат да получат достъп до нея, като използват иконата за настройки в приложението, като я включат или изключат. 
Платформата може би най-накрая ще въведе и търсенето на песен чрез тананикане. През август YouTube започна да тества нова функция, която позволява на потребителя да гука, пее или да възпроизвежда мелодията на дадена песен в приложението, за да бъде идентифицирана. Вариант на тази функция присъства в Google поне от 2020 г. насам, но сега тя е налична в YouTube като част от тази нова актуализация. 


YouTube представи и възможността за заключване на видеоплейъра, за да се избегнат случайни докосвания и плъзгания. От естетическа гледна точка бутоните "Харесва ми" и "Абонирам се" вече имат искряща анимация, когато бъдат докоснати. 
Всичко това се случва в момент, в който YouTube предприема мерки срещу онези, които използват блокери на реклами. Потребителите на YouTube забелязаха, че на сайта ги посреща нахално изскачащ прозорец, който ги информира, че използват блокер за реклами. Засега изглежда, че е доста лесно да се отървете от известието, но вероятно е само въпрос на време това да се превърне в постоянна пречка. 
През май тази година потребители забелязаха, че YouTube се опитва да ги принуди да деактивират блокерите си за реклами, за да гледат видеоклипове, като алтернативата е абонамент за YouTube Premium. През юни YouTube промени експеримента си, за да изключи разглеждането на видеоклипове за потребители с AdBlocker само след три видеоклипа. През цялото това време YouTube не прави нищо друго, освен да натъпче още повече реклами на уебсайта си в трескав опит да спечели пари.  

Снимки: Unsplash

Виж още: YouTube ще използва изкуствен интелект, за да звучите като любимия си певец