Познавате ли някой, който не обича да ходи на кино? На нас ни е трудно да се сетим, но не трябва да бъдем крайни – сигурно някои от вас предпочитат домашния уют. Интересното е, че киното е идея, която се заражда преди много години, за да еволюира до изкуство, а сега... и до многомилиардна индустрия.

Именно в отпускарския сезон, когато очакваме най-големите „касоразбивачи“, ние, екипът на списание HiComm, решихме да се потопим в магията на филмите, за да открием как точно се случва всичко.

Колегата Илия Темелков ще ви разкаже най-подробно за магията на кинозалите, които са бъкани с технологии, за които дори и не подозираме. Иван Георгиев ще ви разкрие кои са камерите, на които най-често разчитат кинаджиите, но и ще ви разведри с 10 от най-добрите екранизации на компютърни игри. Знаехте ли, че филмът по Mortal Kombat е събрал приходи в размер на почти 200 млн. долара, а първият Tomb Raider – 400 млн. долара? И ние се изненадахме, но сме впечатлени, че някои от лентите на Уве Бол (мразим го!) достигат почти 10 млн. долара в приходи. Виктор Джамбов отскочи до „Ню Бояна“, където се срещна с Йордан Марков, управител на студиото за визуални ефекти Worldwide FX, което участва във все по-сериозни продукции, а тепърва ще чуваме страхотни неща за него. Те двамата ще ви разкрият повече за киноиндустрията у нас и за специалните и визуални ефекти в Холивуд.

За най-впечатляващите кина ще ви разкаже Цвети Панчева (о, какви страхотни места!), а още по-приятно е да прочетете за уникалната комбинация от магия, български фолклор и фентъзи, наречена „Златната ябълка“ - първият наш анимиран сериал.

 

Топли, топли!

 

Извън коричната тема ще прокараме ясна разделителна линия между термините „манипулиране“ и „оказване на влияние“. Ще ви помогнем да бъдете по-пълноценни на различни събития и как да опазите бизнеса си... от самите себе си. Очакват ви множество технологични тестове, включително и на компактния SUV Mazda CX-3, в който, без преувеличение, се влюбихме... но за съжаление трябваше да го върнем...

Въпреки летните отпуски това е броят, с който се забавлявахме чудесно и научихме толкова нови неща, които нямаме търпение да споделим с вас. Хайде, разгърнете новия брой, а мненията и коментарите ви очакваме на нашите електронни адреси!

П.П.: Ако не ги откривате, ето как можете да се свържете с авторите: cpetrova@hicomm.bg, itemelkov@hicomm.bg, vdzhambov@hicomm.bg и igeorgiev@hicomm.bg.

Тагове: