Плановете за брандинг стратегията на Microsoft след придобиването на Nokia останаха неясни. Според някои източници компанията ще използва името на финландците, тъй като то е световно признато, докато други твърдят обратното – не бива да забравяме, че Nokia никога не е била особено успешен бранд в САЩ.

Наскоро съмненията относно решението на Microsoft бяха премахнати. Туула Ритила, ръководителката на маркетинг подразделението на Nokia, сподели, че Microsoft няма да използва името Nokia в бъдещите си Windows Phone продукти. Вместо това компанията от Редмънд ще се постарае да достигне до по-кратка и стегната стратегия. Не е изключено следващите смартфони да се наричат просто Windows Phone ****, с което Nokia се превръща в хардуерна дивизия на Microsoft.
Asha телефоните от своя страна остават с бранда Nokia, тъй като те вече са особено успешни в страните от третия свят и развиващите се страни. Очакваме Microsoft да въведе SkyDrive, Office и Xbox интеграция и за тях.