Рекордните харчове по време на тазгодишното издание на Singles’ Day в Китай се оказаха с изненадващ лидер, когато става въпрос за смартфони. Марката Honor е най-продаваната в рамките на празника.
Дъщерната марка на Huawei е оглавила продажбите през големите онлайн платформи JD.com и Tmall.com, които са два от най-големите китайски дигитални магазина.
Голямото постижение на Honor е, че изпревари Apple по два ключови показателя: общи продажби и приходи в рамките на Singles’ Day. Тъй като компанията разчита доста на онлайн реклама и продажби, именно денят с акцент върху този тип пазаруване бе от ключово значение за нея.
Освен това, новообявеният Honor Magic 2 стана и най-продаваният отделно смартфон по бройки и приходи. Апаратът е позициониран в междинния сегмент от 580 до 720 долара, изпреварвайки по-скъпите флагмани.
Само за две минути и пет секунди след полунощ в неделя продажбите в рамките на Singles' Day достигнаха 10 милиарда юана или 1.44 милиарда долара. Това са само данни за сделките през платформата TMall, собственост на китайския интернет гигант Alibaba. В разпродажбата са участвали със своите продукти над 19 000 компании от 75 страни.
Преди броени дни, по време на празника Дивали в Индия, Honor реализира над 1 милион продадени телефона там.