Hewlett-Packard пуснаха на пазара чисто нов ноутбук със златисти елементи, на име Spectre 13. Заедно с него дебютира и новото им впечатляващо, минималистично и модерно HP лого. Американският технологичен дизайн работи по ребрандирането си от 2008 г. насам заедно с компанията Moving Brands и днес може да се насладим на продукта на дългогодишната им работа, който от сега нататък ще украсява потребителската техника на HP.
Spectre 13 грабна вниманието ни не само заради новото лого, но и заради дебелината си от само 10,4 мм. Накратко, това е най-тънкият лаптоп, създаван от някой голям производител. Той е по-тънък от MacBook-а на Apple (13,2 мм) и до голяма степен представлява опит от страна на HP да създадат MacBook Air с модерна визия и привлекателен дизайн. В него няма да намерите големи обещания и решения като 4К дисплей, огъващо се тяло или тъчскрийн.
HP Spectre е просто един стабилен и удобен ноутбук, чиято елегантност обаче малко се губи в моите очи заради златисто-бронзовия му облик. Разбира се, тук е въпрос на лично предпочитание.
Дисплейът на Spectre е 13,3 инча, с 1080p HD поддръжка. Под капака на базовия модел ще откриете 8 GB RAM, 256GB памет и процесор Core i5 или i7, нетипичен избор за лаптопите в този клас, които обикновено залагат на Core M сериите. Охлаждането на стабилния хардуер е поверено на топлинна тръбичка, която "изсмуква" топлината далече от процесора, и два вентилатора. Тънката батерия осигурява работа до 9,5 часа с едно зареждане - добро, но по-слабо представяне в сравнение с MacBook Air, чиято батерия издържа 12 часа.
Целта на HP със Spectre 13 е да представят на пазара лаптоп с премиум качество и визия. Шасито е направено от тъмно сив алуминии, а лек карбонов фибър покрива дъното. Големият хайлайт на дизайна, според компанията, и моят най-голям проблем с HP Spectre, са облицованите с бляскав бронз ръбове.
Предварителните поръчки за Spectre 13 започват на 13 април на цена от 1169,99 долара.
Разбрахте ли какво смята Джон Макинтайър за дигиталния маркетинг?