Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за 2014 година. Общите продажби на годишна база са нараснали с 30% до 12.2 млрд. долара, преминавайки за първи път границата от 10 млрд. Доставките са се увеличили със 7.8% до 138 млн. устройства за 2014 година, в това число 75 млн. смартфона, което представлява 45% годишен ръст.

Сред основните причини за стабилния ръст са увеличените доставки на смартфони от среден и висок клас, които вече отговарят за 18% от общите доставки. В рамките на 6 месеца след излизането на флагмана Huawei P7 компанията е осъществила 4 млн. доставени бройки. Huawei Mate7 също показва добра приемственост – над два милиона доставени броя за 3 месеца.

В официалния си отчет компанията отбелязва и значителния ръст в приходите от откритите канали, които възлизат на 41% от общите приходи. До края на 2014 г. от Huawei са отворили 630 специализирани магазина. Всичко това е довело и покачване на познаваемостта на марката. Според проучване на IPSOS, обхващащо 32 страни, Huawei достига до 65% познаваемост, а потребителите, които препоръчват продуктите на китайския производител, са достигнали 43%.

Марката Honor, представена от Huawei през миналата година, също отбеляза впечатляващи резултати през 2014 г. Доставките на устройствата Honor достигнаха 20 милиона броя, от които над 8 милиона за Honor 3C, над 4 милиона за Honor 3X и над 3 милиона за Honor 6. До края на 2014 г. марката Honor е установила присъствие в повече от 60 държави и региони из цял свят.

Целта на Huawei за 2015 година е стратегическо разгръщане и по-сериозно застъпване в различните възможности в интернет, „Интернет на вещите“ и автомобилните мрежи, за да се постигне успех в различни бизнес сфери. Huawei Consumer BG ще се фокусира върху маркетинга на водещите си продукти, за да затвърди името на Huawei като символ на иновации и продукти с високо качество.

Huawei ще представи нови устройства на 1 март.

Тагове: