Пазарът на интелигентни аксесоари се разраства с бързи темпове през последните години и се превръща в напълно развита индустрия. International Data Corporation (IDC) представи доклада си за глобалния бизнес с носими устройства за първите три месеца на 2020 година. Резултатите от него показват, че глобалните доставки на смарт аксесоари са достигнали впечатляващото число 72.6 милиона бройки само през първото тримесечие на 2020 г. Това бележи годишен растеж от 29.7%.
Според доклада на IDC, Huawei затвърждава позицията си на пазара през първото тримесечие на 2020 г., като бележи ръст на годишна база от 62.2%.
В сегмента на смарт часовниците през първото тримесечие на 2020 г. са доставени 16.9 милиона бройки, което е ръст от 7.1% на годишна база. Huawei се класира на второ място с 2.6 милиона доставени бройки (118.5% на годишна база), което прави Huawei единствената марка смарт часовници с над 100% растеж в продажбите.
Благодарение на силното онлайн присъствие и тесните връзки с ритейл партньорите Huawei продължава да развива успешна търговска среда за носими устройства, разкрива докладът на IDC. Освен на китайския пазар компанията постига голям напредък и в Европа, Латинска Америка и други азиатски пазари.
Акцентирайки на постоянни оптимизации и развитие на полезни фитнес функционалности, Huawei убедително разширява своя бизнес дял на пазара на смарт часовници. През първото тримесечие на 2020 г. компанията представи глобално новия HUAWEI WATCH GT 2е. Смарт часовниците на Huawei имат забележителни предимства пред своите конкуренти в проследяването на фитнес и здравни показатели, чрез непрекъснатата оптимизация на сензорната технология. HUAWEI WATCH GT 2e разполага с иновативната функцията за наблюдение на кислородната сатурация на кръвта (SpO2). Следвайки тенденциите за осъзнат стремеж към по-активен начин на живот и подобряване благосъстоянието на всеки човек, смарт часовниците са модерно технологично решение за потребителите.
Виж още:Huawei се цели в короната на Apple с нов луксозен часовник
Смарт часовниците заемат ключово място в стратегията на HUAWEI за безгранична свързаност в тяхната 1+8+N Seamless AI Life екосистема. Те предлагат на потребителите по-добро фитнес изживяване и ежедневно наблюдение върху важни здравни показатели.