Компанията MMD, която е лицензен партньор на Philips Мonitors, обяви пускането на LCD монитора Philips 243B9. Снабден с USB-C докинг, високоскоростни портове USB 3.2 и Full HD 1920x1080 резолюция с IPS технология, този 24” (60.5 см) монитор е проектиран да донесе повече простота и по този начин повече продуктивност на работното място. Потребителският комфорт и намаленото отражение върху околната среда са гарантирани благодарение на настройващата се стойка SmartErgo Base, пестящия енергия PowerSensor и опаковката, която може да се рециклира на 100%.

Philips 243B9 предлага скоростта и гъвкавостта на USB-C докинга със захранване. С помощта на един конектор потребителите могат да зареждат своя съвместим лаптоп, да гледат видео с висока резолюция и да прехвърлят данни при бързи скорости. Този монитор е HDMI съвместим, което означава, че потребителите могат да се насладят на качествено видео и звук, предавани по единствен кабел от аудио-видео източници, включително DVD плеъри, видеокамери и PC-та.

Philips 243B9 е снабден с различни технологии за осигуряване на максимално качество на картината, която щади очите. IPS панелът предлага изключително широки зрителни ъгли и ярки изображения, докато Full HD резолюцията осигурява повече детайли и яснота. Благодарение на режима LowBlue потребителите получават продуктивност, която е безопасна за очите. Philips 243B9 е снабден с настройваща се стойка SmartErgo Base, която предлага ергономичен комфорт, както и интегрирани възможности за прибиране на кабелите.

В допълнение към комфорта, производителността и гъвкавостта, Philips 243B9 е и много енергийно ефективен и отговаря на редица стандарти за защита на околната среда като EnergyStar 7.0, TCO Edge и RoHS. Вграденият Power Sensor автоматично засича присъствието на потребител пред екрана и настройва яркостта на монитора, така че да удължи неговия живот и да постигне намаление на разходите за енергия с до 80%.

Мониторът Philips 243B9 ще бъде наличен от януари 2020 г. на препоръчителна крайна цена от 429 лв. с ДДС.

Виж още: CES2020: Най-щурите продукти, които видяхме на тазгодишното мегаекспо

 

Тагове: