Докато Google и Apple се боричкат за най-голямо внимание в света на умните часовници, Pebble тихо и кротко продава и подобрява продуктите си. Изпълнителният директор на компанията Ерик Миджиковски обяви, че на 31 декември е продаден милионният Pebble. Това е повече от двойно по-голяма цифра от обявената през март 2014 бройка от 400 хил. часовника, като вероятно за нея са помогнали подобренията и свалянето на цената на Pebble.
Засега най-големият противник на Pebble е Android Wear, който стартира в средата на миналата година. Устройства на Motorola, Samsung, LG, Sony и ASUS се възползват от системата, като няма информация колко Android Wear устройства са доставени до момента. Единствените данни за конкуренцията са, че Samsung е продала 800 хил. Galaxy Gear устройства през 2013 г.
Новите заплахи за успеха на Pebble са най-вече подобренията в Android Wear, както и новите модели на големите компании. Най-голямата заплаха всъщност е излизането на Apple Watch през април. Компанията обаче ще се бори за пазарен дял с нови продукти и софтуер, който не прилича на нищо друго, правено досега. Засега обаче няма по-конкретни данни освен очевидния факт, че битката за китките ни е едва в началото си.
Вие имате ли умен часовник? Споделете в коментарите.