Samsung е първата технологична компания у нас, която предоставя експресни услуги за ремонт на мобилни устройства. Днес от компанията обявиха, че отваря врати първият в София Samsung център за бързи ремонти, в който клиентите ще могат да получат сервизни услуги за своите Samsung мобилни устройства за един час или в най-кратък срок за случаите, когато ремонтът изисква повече време. Вторият случай е вероятен тогава, когато се налага подмяна на части, които не са налични в момента. В тази ситуация срокът ще зависи от времето, необходимо за доставка. Стремежът на компанията е това да става в рамките на един ден.

„За Samsung като компания основен приоритет е да създава иновации, продукти и услуги, които подобряват живота на хората, базирайки се на това, от което те имат нужда. Имайки предвид, че времето никога не ни достига, а мобилният ни телефон се е превърнал в нещо, без което не можем, ние предоставяме експресна услуга от най-високо качество, която е фокусирана върху мобилните устройства. Надяваме се да сме полезни за всички наши клиенти, които имат нужда от бързо, качествено и надеждно обслужване, и особено за онези, които не могат да си позволят да останат без телефон за повече от час“, заяви Венцислав Иванов, мениджър „Сервизен отдел“, Samsung България.

Сервизният център разполага и с Experience зона, където клиентите могат да разгледат и тестват различни Samsung мобилни устройства и аксесоари. Интересно е, че потребителите могат да изпият чаша кафе, докато наблюдават на екран как се извършва ремонтът на тяхното устройство.

 

 

В новия център ще се приемат всякакви мобилни устройства на марката (гаранционни и негаранционни). Експресният ремонт не се таксува допълнително, а партньор на Samsung в извършването на сервизните услуги в новия център е „K и К Сервиз“.

Ако искате да посетите новия сервиз, можете да го направите на адрес ул. "Коста Лулчев" 58А - без предварително записване.

Доставените Samsung Galaxy S6 и Edge щели да достигнат 45 млн. тази година

Тагове: