За Apple не е нормално да бъде извън челната петица на която и да било класация, а подреждане едва на десето място звучи като пълен провал. Точно това е положението на създателя на iPhone в Индия, но противно на първоначалните впечатления то не е повод за недоволство.

Бавно и упорито Apple успява да се намести на динамичния индийски пазар, където през 2016 г. са продадени 2.5 милиона iPhone апарата. Данните са на Counterpoint Research и въпреки че десетото място изглежда скромно, всъщност за миналата година са продадени повече телефони, отколкото всяка година преди това.

Повечето от пласираните модели са продадени през последното тримесечие, когато излезе iPhone 7. Като цяло пазарът в Индия е доминиран от апарати с цена до 150 долара, поради което бутиковите цени на iPhone са крайно трудни за смилане от местните потребители. В момента пазарът във втората най-многолюдна страна на света е доминиран от китайски марки като Vivo, Xiaomi, Lenovo и Oppo и от топ играчите в челната петица е само Samsung.

Наскоро пък анализаторът на KGI Securities Минг-Чи Куо пусна нов доклад, който очертава някои от неговите очаквания за новите модели iPhone за 2017 г. Очакваните актуализации включват някои структурни промени в допълнение към новата технология за биометрична идентификация.

Виж още: LG G6 ще работи с Google Assistant или с Alexa?

Тагове: