Няколко световноизвестни имена от спорта и развлекателния бизнес си дават среща в нова рекламна кампания, която показва различните лица на серията Huawei Mate 10.
Катинка Хосу, олимпийски шампион по плуване, Робърт Левандовски, футболист от световна класа, Манфред Бауман, професионален Leica фотограф, супермоделът Катринел Менгия, Масимо Савич, поп музикант, и Дукиса Номику, телевизионна звезда, участват в най-новата реклама на серията с устройства Mate 10 Pro и Mate 10 lite, чиято световна премиера бе през през октомври.
Всички те имат различни роли в клипа – както професионални, така и лични, и едно общо нещо – партньор в лицето на интелигентна машина, смартфон, който улеснява постигането на мечтите им. Серията Mate 10 взаимодейства с тях, отговоря на желанията им, показвайки как за първи път мобилно устройство се адаптира спрямо потребителските нужди.
Идеята на видеото се базира на историите на тези професионалисти – хора, които са изключително добри в това, което правят. Създателите задават въпроса: какво ги прави изключителни? Те не просто работят усърдно за постигане на успеха си, но заедно с Huawei споделят желание за развитие, за прогрес, който не може да бъде спрян, „жажда“ за знание и реализиране на целите.
И двата модела вече са налични в търговската мрежа в България.