Предстоящото изложение Photokina през септември 2014 г. за пореден път ще привлече вниманието на фотографите и видеографите. Организаторите вече се похвалиха, че близо 90% от панаирното градче в Кьолн са резервирани от най-значимите играчи в бранша. Още сега е известно, че основен акцент на презентациите и семинарите ще бъде колосалната роля на смартфоните и таблетите за индустрията, както и приложенията за тях като съвременно средство за създаване на висококачествени снимки и клипове.
Други малки джаджи, способни да променят индустрията, са с логото на Google. Макар компанията да е вече лидер сред мобилните устройства, това не е достатъчно. Софтуерният гигант представи нов дизайн, който ще унифицира всичките му продукти, както и дългоочакваните Android Auto и Android TV. Приятната изненада дойде от Cardboard – устройство за виртуална реалност, изработено от картон.
В рубриката Play няма как да не направим обзор и на най-престижното геймърско изложение Е3. Подбрахме впечатляващите мултиплатформени заглавия, които са в състояние да държат компютърните и конзолните игромани месеци наред пред телевизора или монитора.
Останалите теми в юлския HiComm също не са за изпускане. Предлагаме на вниманието ви психологически профил на интровертните колеги и партньори. Това би могло да ни помогне да ги разбираме по-добре и да общуваме по-ефективно с тях, без да рискуваме да засегнем нечии чувства. Именно чувствата са тема и на по-далечното бъдеще, когато – ако се съди още по съвременните технологични постижения – може би роботите, също като хората, ще могат да проявяват привързаност или неприязън към своите създатели и събеседници.
Иван Георгиев,
отговорен редактор
* * *
В броя четете още, но не само:
• Интервю с Христофор Петков, мениджър на AV дивизията в софийския офис на Samsung Electronics
• Android завладява света ни – или какво се случи на Google I/O
• Как да изберем смартфон – спасителен пояс в бурно море
• Нов мащаб за лимузина: Mercedes V-class
• Уникален скафандър за спускане до неподозирани дълбини
Вече можете да откриете новия брой в най-близките центрове за разпространение, както и на посочения електронен адрес.