Ще си признаем без бой: закъсняхме здраво с последния епизод от Social Experiment. Причината? Бях твърде заета да играя мобилни игри, вместо да монтирам видеото. От това можете да се извадите извода, че Илия успя да ме убеди в потенциала на тази платформа - първо с едно приятно пътуване назад в миналото с любими мои заглавия като Grim Fandango и Heroes 3, a после със забавни платформъри и един рейсър, убивайки теорията ми, че контролите на мобилните игри не стават за нищо. 

Сега, докато чакам батерията на телефона ми да се зареди за поредния лов на покемони, най-сетне мога да споделя какво се случи в последния етап от експеримента. Накратко - имам си нова любима MOBA и ще гледам вече да не дискриминирам игра само заради платформата, на която излиза. Означава ли това, че ще започна да играя повече мобилни игри? Донякъде. Вече го и правя. Но таблетът или телефонът никога няма да успеят да ми предоставят същото гейминг изживяване, което изпитвам, когато играя на компютър или конзола. Факт е обаче, че мобилният гейминг продължава да се налага като стабилен развлекателен медиум, много по-достъпен за масовата публика, отколкото мощните и скъпи гейминг зверове. И съществува такова животно като хардкор мобилен гейминг. Може да звучи странно, дори безумно, но това е реалността в момента. Пък кой знае, до няколко години може и да се намери таблет, на който да подкараме The Witcher 3.

 

Ако още не сте разбрали, новият ни брой е вече на пазара.