В средата на май, Foursquare реши да се раздели на две - първата половина е Swarm (приложението, което ви дава възможност да намерите приятели наблизо), а втората половина е Foursquare 8.0, който идва с пълен редизайн на съществуващото приложение, който досега се пазеше в тайна. Новата версия ще стартира до няколко седмици и по думите на главния изпълнителен директор (CEO) Денис Кроули, „новата версия на Foursquare е това, което винаги съм искал да направя“. Сега ние най-накрая виждаме как изглежда тя.
В новият Foursquare е заменен зеленият акцент с розов ("диня"), както и самото лого, което вече представлява едно просто "F". Новият Foursquare е смела крачка за компанията, която показва нещо изцяло ново и това е най-важното.
"Историята на Foursquare е доминирана от функцията за отбелязване на потребителите", казва Кроули. "Ние сме чували хората да казват: "Нямах представа, че мога да използвате това приложение, за да търся места "". Така че, новият Foursquare поставя персонализацията отпред и в центъра. Всяка част от новото приложение, предлага персонализация за вас като любимите ви храни в околните места, се подчертават в розово. Кроули повтаря отново и отново, че Foursquare трябва да ви помогне да виждате през стени и да намирате най-добрите места незабавно в който и да е град по света.
По време на тестовете, компанията опитва глобуси, лупи, и други символи, за да представят Foursquare. Новото е избирано измежду повече от двадесет и пет различни Foursquare икони, които се завъртат през началните екрани на много от служителите на компанията, в серия от A / B тестове, за да се види кое се харесва най-много. В крайна сметка в компанията се обединяват около „супер“-логото “F”.
От Foursquare се надяват, че новият дизайн ще спечели повече потребители и одобрение. "Съществуващата версия на Foursquare не разполага с достатъчно място за всички неща, които исках да направя", казва Кроули. "Има толкова много неща, заключени в администраторски инструменти и във вътрешността на Foursquare. Добавянето на раздел "Най-популярните този месец" щеше да е страхотно нещо, но къде да го сложа?"
Като част от днешното изявление, Foursquare споменават още няколко характеристики на новото си приложение, една от които е Billboard-стилизирания модул "Най-популярни", който позволява на потребителите да виждат кои места в района са „най-горещи“ в момента. Кроули твърди, че уникалният енджин на Foursquare, наречен "Pilgrim", може да определя места по-добре от всяко друго приложение от този род.
Въпреки че много от Foursquare потребителите са разочаровани от „принудителното“ насаждане на приложението Swarm, главният оперативен директор (COO) Джеф Глюк казва, че сегашните потребители проверяват повече от всякога."Хората използват Foursquare и Swarm по-добре", казва той. "Те проверяват по-често Swarm според нашите данни и използват Foursquare по-често, за да изследват нови места."
В следващите няколко седмици, компанията планира да разпространи актуализацията до всички свои потребители и да остави функцията за отбелязване налична само в Swarm. Във Foursquare вече няма да има такава функция. Също така Foursquare и Swarm скоро ще съдържат два отделни списъка с приятели. Foursquare ще ви позволи да следвате хора и места, които са ви харесали, докато Swarm ще ви позволи да изберете кое искате да споделите.
Очакваме вашите мнения за новия редизайн на Foursquare в коментарите по долу!