Вече две седмици Windows Phone потребителите не могат да използват услугите на чат приложението WhatsApp, тъй като то бе изтеглено от Windows Phone Store. Това се случи без никакво обяснение с изключение на една доста неясна формулировка, а именно, че има сериозна грешка (бъг), която трябва да бъде отстранена, но от чия страна не стана достатъчно ясно. Дали причината е в самия WhatsApp, или е от страна на Microsoft като собственик на Windows Phone платформата, не се знае.
Днес Microsoft внесе малко повече яснота по въпроса, казвайки:
"WhatsApp избраха да премахнат приложението от Windows Phone Store след откриването на проблем с това как уведомленията се обработват на Windows Phone 8, Update 3. Ние работим в тясно сътрудничество с WhatsApp за решаване на проблема бързо. Благодарим ви за търпението и съжалявам за неудобството."
За съжаление Microsoft не са в състояние да предоставят график за това кога приложението ще бъде активно отново, но те заявяват, че качеството е приоритет за тях.
"Ние знаем, че отнема повече време от очакваното, за да намерим решение и да направим WhatsApp отново на разположение. Въпреки това, качеството е основен приоритет за Microsoft и WhatsApp и ние искаме да го направим както трябва. "
Windows Phone потребителите трябва да имат търпение, за да заработи приложението, както трябва. А през това време, разбира се, те могат да се възползват от услугите на конкурентите на WhatsApp – Viber, Facebook Messenger, WeChat, Snapchat, Skype и др.
Ние ще следим за още новини и ще ви информираме своевременно.