През март Opera вградиха опция за блокиране на реклами в браузър версията за разработчици, а сега тази функция става достъпна за всички потребители (настолни и мобилни). Компанията твърди, че в сравнение с Chrome сърфирането с нативна функция за блокиране на реклами е с 45 на сто по-бързо спрямо това с приложения за блокиране на реклами на трета страна.
Opera също твърди, че актуализацията прави зареждането на страниците с до 89 процента по-бързо, отколкото без функцията да е активирана.
От своя страна Opera Mini работи с 40 процента по-бързо, когато функцията за блокиране на реклами е активна. Компанията се гордее с 60 милиона потребители на настолната версия и двойно повече (120 милиона) за мобилната на месечна база. А вие използвате ли Opera браузъра?
Прочетете и това: Chrome вече официално е най-популярният браузър