Netflix и General Motors обединяват сили с надеждата да създадат нова звезда на големи и малки екрани: електрическото превозно средство.
Стрийминг лидерът се ангажира да вкара електромобили във всяка своя телевизионна и филмова продукция както зад камерата, така и пред нея. Netflix и GM ще стартират маркетингова кампания за електромобили с реклама на Супербоул по-късно този месец, загатвайки за намеренията си с две 15-секундни предварителни реклами, пуснати в четвъртък.
Целта е да се ускори преходът на света от превозни средства на изкопаеми горива към електрически.
„Колкото повече виждаме, че електромобилите се появяват в популярен тип съдържание, толкова по-бързо всички свикват с промяната“, каза главният маркетинг директор на GM Global Дебора Уол.
Актьорът Уил Феръл участва в кампанията, свързана със Супербоул, показвайки го как прескача между шоута на Netflix и филми като Squid Game, Queer Eye и Love is Blind – дори в периодични продукции като Stranger Things и Bridgerton, – всички в сценарии, които включват GM е-превозни средства по някакъв начин.
Но в действителните продукции Netflix няма да включва електромобили в жанрове, където няма да има смисъл, като фентъзи, исторически екранизации или анимация. Netflix всъщност започна работа по тази инициатива миналата година, като компанията работи с нейните създатели в три стъпки: първоначални брифинги за електромобилите и инициативата; процес на творческа интеграция с режисьори, сценаристи и други членове на екипа, за да се определи как електромобилите се вписват в историята; и помощ при идентифицирането и намирането на правилните превозни средства.
„GM не плаща, за да пусне своите автомобили в програмите на Netflix“, казва главният маркетинг директор на Netflix Мариан Лий. Тя добави, че електромобили от други автомобилни производители също ще се показват в продукциите на стрийминг платформата, но тесните връзки между Netflix и GM, насърчавани от тази кампания, означава, че превозните средства на GM ще бъдат представяни често.
Уол, която е ръководител на маркетинга на GM, също отбеляза, че GM „очаква с нетърпение“ да работи с екипа на Netflix, докато „изграждат своя рекламен бизнес“. Netflix пусна по-достъпен вариант с реклами през ноември, като за първи път пусна реклами в услугата. Тя уточни, че всички покупки на реклами с Netflix са отделна инициатива.
Докато маркетинговата кампания на Netflix и GM може да не продължи вечно, ръководителите казаха, че инициативата им да пуснат електромобили на екрана няма крайна дата.
Снимка: Unsplash
Виж още: Netflix ще ви следи дали сте у дома