Наскоро Amazon обяви финансовите си резултати за третата четвърт на годината. Най-големият онлайн магазин в света успя да изпревари прогнозите на анализаторите, отбелязвайки приходи от 17.09 милиарда долара. Въпреки това бизнес моделът на компанията продължава да не е особено печеливш. Amazon отбелязва загуби на стойност 9 цента на акция.
Джеф Безос винаги е твърдял, че Amazon е най-клиентски ориентираната компания в света и вероятно е прав. Това обаче има и лоша страна, тъй като вече години наред Amazon не успява да отбележи сериозна печалба. Компанията генерира все по-сериозни приходи от относително скъпи продукти като таблети и уеб услуги, което е добър знак. Скокът на минималната стойност за безплатна доставка от 25 на 35 долара обаче подсказва, че Безос усеща известна доза несигурност. Какво е вашето мнение за финансовия феномен Amazon?
А знаете ли, че френското правителство има проблем с компанията?