Twitter продължава да става все по-популярна платформа, но компанията не се справя добре с монетизирането на успеха си. По време на последния финансов отчет, Дик Костоло и компания отбелязаха 436 милиона долара приходи, което е с 20 милиона по-малко от прогнозата. За съжаление данните се появиха онлайн малко по-рано от очакваното, благодарение на анализаторската компания Selerity. Тя има навика да открива линкове с вътрешна информация, които все пак са публични. Дейността не е незаконна, но със сигурност не е особено морална. Това накара цените на акциите на Twitter да паднат рязко.

Прогнозите за около 300 милиона активни потребители бяха оправдани, но мобилните са по-малко от очакваното. Основният проблем пред Twitter продължава да бъде не особено силната политика за монетизиране на съдържанието. Компанията не иска да отчужди потребителите си, но постепенно се налага да взема все повече решения в стил Facebook.