Diablo 4 ще излезе тази седмица за предварително поръчалите играта, но между бетите и ранния достъп до ревюта вече имаме добра представа за кампанията от шест действия, която играта предлага.

Кратката версия на преобладаващото мнение е, че играта е забавна, но подобната на MMO структура на услугата на живо води геймърите в неудобни посоки. Това не е необичайно мнение сред повечето журналисти, но за няколко публикации Diablo 4 е шедьовър, независимо дали има функции на услугата на живо или не, а няколко от тях ѝ дадоха най-високите си отличия за ревю.

Най-ниските оценки на Diablo 4 досега са в рамките на 70-те точки, което изобщо не е много ниско. Предлагаме ви селекция от ревюта, които покриват целия спектър:

Windows Central 5/5: "Diablo 4 може би е най-важната и ключова игра на Blizzard след World of Warcraft".

PCGamesN 10/10: "Твърдя, че това е най-добрата Diablo игра за всички времена".

ScreenRant 4.5/5: "Задължително изживяване за всеки фен на ARPG игрите".

GameSpot 8/10: "Усеща се като новия еталон за екшън ролеви игри".

Destructoid 8/10: "Призракът на козметичните микротранзакции и елементите на живо виси тежко над тази усъвършенствана екшън-RPG формула".

LevelUp 7/10: "Може би единственият обезкуражаващ аспект на Diablo 4 се крие в неговия модел на игри като услуга".

В рецензиите се възхваляват по-бруталният художествен стил на Diablo 4, историята ("далеч по-завладяваща" от предишните Diablo според GameSpot) и дизайнът на битките.

Това напомня за приемането на Diablo 3: тази игра флиртуваше с най-горещите нови идеи за игри като услуга през 2012 г. с непопулярното изискване за постоянна онлайн връзка и аукционна къща с реални пари, но също така имаше успех сред критиците по онова време, въпреки че сега се смята за черна овца в поредицата.

Снимка: Blizzard

Виж още: Мобилните игри изкарват повече от РС и конзолните, взети заедно

 

Тагове: