А1 стартира кампания за дигитална солидарност с клиентите си, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус. Първата стъпка от кампанията е, че от 16 март (понеделник) в рамките на 30 дни А1 ще предостави безплатно на своите тв клиенти над 200 тв канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение.
Александър Димитров, главен изпълнителен директор на А1 България, коментира решението на компанията: „Наясно сме колко стрес и промени в начина на живот носят извънредните мерки от пандемията на COVID-19 и знаем, че в допълнение към задължителните методи за превенция много хора ще прекарват повече време у дома, със семейството, често пред телевизора. Ето защо като компания, която се грижи за своите съграждани и в стремежа си да облекчим ситуацията, решихме да дадем над 200 телевизионни канала безплатно, за да предложим неограничена информация и разнообразие в дома на нашите клиенти. Ние сме съпричастни и ще направим всичко възможно да помогнем на обществото да се справи с трудната ситуация. Затова нашият призив е: бъдете разумни, останете вкъщи с вашите близки и се информирайте и забавлявайте с вашата любима телевизия“.
Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните абонати, с изключение на тези на предплатени карти, ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента. За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му. Магазините на телекома, с изключение на тези в молове и търговски центрове, ще продължат да работят, но при намалено работно време до 18:30 часа, а в обектите ще се допускат до трима клиенти едновременно. Още преди да бъде обявено миналата седмица, А1 призова своите клиенти да използват новите технологии, за да ограничат излизанията си до магазините на компанията.
Вижте още: Ако сте геймър можете да помогнете в борбата срещу COVID-19!