По традиция и тази година в Деня на благодарността американците развързаха кесиите за рекордни онлайн продажби. По данни на Adobe Analytics само за 24 часа отвъд Океана са похарчили 3.7 милиарда долара в онлайн покупки. Това е значително повече от миналогодишния рекорд, който бе 2.8 милиарда. Тенденцията очевидно върви само нагоре, след като през 2016 г. онлайн продажбите възлизаха на 1.3 милиарда долара.
Според наблюдатели това е поредното доказателство за промяната в икономическия календар, където официалният пазарен празничен сезон вече не започва с Черния петък. Вместо това той стартира още на 1 ноември, а Денят на благодарността „открадва“ част от продажбите на Черния петък, защото онлайн промоциите заменят физическите магазини, които са затворени за празника.
Според Adobe Analytics от 1 ноември американските потребители са похарчили 38 милиарда долара за онлайн покупки. 60 процента от приходите от продажби за този период идват от покупки през десктоп компютри, 30 процента са през смартфони и 10 процента – през таблети.
Петте най-продавани продукта в Деня на благодарността са Nintendo Switch, слушалки Beats, Hot Wheels, Red Dead Redemption 2 и интерактивните плюшени играчки Hatchibabies.