Apple Inc. официално се завръща на технологичната конференция в Лас Вегас CES за първи път от десетилетия, за да обсъди позицията си по отношение на поверителността на потребителската информация - вместо да представи нов хардуерен продукт.
Лидерът на компанията по отношение на поверителността Джейн Хорват ще говори на „кръгла маса за висши служители за поверителност“ на 7 януари, научаваме от дневния ред на CES.
Huawei FreeBuds 3 – впечатляващ звук в ултра компактен формат
Хорват заедно с ръководители от Facebook, Procter & Gamble Co. и комисар от Федералната търговска комисия ще обсъдят как компаниите изграждат поверителност в мащаб, регулация и потребителски изисквания.
Последната голяма официална изява на Apple в CES беше през 1992 г., когато тогавашният изпълнителен директор Джон Скъли изнесе представяне в Чикаго, за да представи неуспешното устройство Newton.
В последно време технологията на Apple влияе на CES, въпреки че компанията не я представя там официално. През 2018 година тя събра погледите с билборд по време на събитието във Вегас, който възкликна: „Каквото се случва на вашия iPhone, остава на вашия iPhone“. Samsung и LG също рекламираха Apple, пускайки видеострийминг директно на своите телевизори.
Всяка година производителите на аксесоари също изпълват изложбените зали на CES с периферни устройства за продуктите на Apple. Зад кулисите мениджърите на Apple обикалят по залите, за да идентифицират бъдещата технология и анализират конкурентния пейзаж, докато членовете на екипа на Apple се срещат с производители на компоненти, за да бъдат потенциално договорени източници на части за бъдещи устройства.
Докато Apple предприе задкулисен подход към конференцията, съперниците ѝ, включително Google, Microsoft и Amazon, използваха събитието, за да популяризират най-новите си продукти, базирани на гласови технологии, да стимулират интерес от потенциални партньори и да се опитват да изпреварят Apple преди основните анонси за свои продукти.
Виж още: Purism Librem 5 е Linux смартфон с цената на Galaxy Fold