Viber обявява разрастването на своя екип с назначаването на българката Даниела Иванова като Мениджър бизнес развитие за Централна и Източна Европа. През август тази година българинът Атанас Райков стана генерален директор на Viber приложението за Централна и Източна Европа.

Разрастването на екипа е част от стратегията на Viber за допълнително засилване на  позициите си в региона чрез използване на локален подход при изграждане на партньорства и маркетинга. В момента Viber има повече от 606 милиона уникални потребители в света, а Централна и Източна Европа се нареждат в топ три на регионите в света.

„Наблюдаваме изключителен прираст на потребителите на Viber в региона на Централна и Източна Европа в последно време. Назначаването на Даниела като Мениджър бизнес развитие е от изключителна важност за продължаването на тази тенденция“, казва Ярон Шехтман, Директор бизнес развитие.

„Радостни сме, че Даниела се присъединява към нашия екип и ще ни помага да създаваме интересно съдържание и маркетинг стратегии с партньори на местно ниво“, казва Атанас Райков, Генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа.

„Нейният сериозен опит в разработването на успешни дигитални, мобилни и фокусирани върху марката партньорства се допълва от международния й професионален опит, включително работата й в SoundCloud в Берлин през последните 3 години.“

Даниела Иванова се завръща в България, за да се присъедини към екипа на Viber, и ще отговаря за разработването на бизнес портфолиото на Viber, като създава предложения с помощта на локални партньори. Първоначалният фокус ще е върху държавите България, Сърбия, Хърватска, Гърция и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база на Viber от потребители в региона на Централна и Източна Европа.

„Много съм развълнувана да съм част от екипа на Viber и да работя за изграждането на нови бизнес възможности както за Viber, така и за партньорите на компанията. Моята основна задача е да създаваме интересни изживявания и добри маркетингови решения за нашите потребители от държавите в Централна и Източна Европа, докато промотираме всички развлекателни функции на Viber”, добавя Даниела Иванова, Мениджър бизнес развитие на Viber за Централна и Източна Европа.

Основна задача на Даниела е да привлече партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите Viber постоянно създава нови и развлекателни функции за тях – от разнообразни забавни колекции от дигитални стикери до дискусии в реално време – Public Chats, които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други.

 

Прочетете още: Roo’bar: историята на българския продукт, който завладя цял свят