Facebook иска да направи разговорите под публични постове по-смислени. От днес компанията започва да класира коментарите, за да популяризира тези, които са най-подходящи за потребителите. Така с приоритет ще бъдат коментари, които имат отговор от автора на публикацията, както и коментари или реакции от приятели на човека, който я е създал.
Промените ще се отнасят до коментари на обществени публикации от страници и хора с много последователи, но всеки може да включи функцията през своите настройки. Facebook ще базира класирането на това как хората си взаимодействат с коментарите, независимо дали ги харесват, реагират или отговарят на тях. Потребителите все още ще могат да модерират коментарите на собствените си публикации, като крият, изтриват или отговарят, когато пожелаят. Facebook също ще следи за добрия тон и ако коментарите нарушават стандартите за почтеност, компанията ще ги премахне.
Виж още: Facebook дава приоритет на оригиналното видео съдържание
Facebook не е единствената платформа, която иска да подобри съдържанието на разговорите. Twitter също прави стъпки в тази посока посредством няколко нови функции. Освен това, за Facebook не се от значение само коментарите. Миналия месец социалната мрежа въведе и система за оценка на видеоклипове и приоритизиране на оригинално съдържание. Това е поредния опит да се подобри качеството на съдържанието на платформата и вероятно няма да бъде последния.