Google е започнала да експериментира с изцяло нов формат за резултатите от търсенето, който би могъл да даде на всяка марка, знаменитост или организация специална „страница“ директно в търсачката.

Google за първи път започна да използва този формат през миналия месец заради президентските кампании. Дизайнът на тези резултати от търсенето е подобен на мобилните "карти" на Google, които могат да бъдат отместени с жест, кликнати или разгънати за по-разширена информация. Сега същите инструменти се разширяват за малкия бизнес. Google потвърди въведената промяна пред The Verge.

Инициативата изглежда подобна на новия продукт, наречен Google Posts, който има и своя собствена интернет страница. Google Posts е "експериментален нов подиум в Google", на който можете да "комуникирате с текст, изображения и видеоклипове директно в търсачката“.

Страницата е ограничена до президентската кампания в САЩ през 2016 г. "В бъдеще планираме да предоставим този продукт на други видни фигури и организации. Ако проявявате интерес, моля, присъединете се към списъка за изчакване."

Със създаването на нови и по-динамични резултати от търсенето Google може да помогне да се създава социално присъствие и нов рекламен продукт в рамките на най-използваната си услуга.

 

s

Прочетете и това: Исканията към Google за сваляне на съдържание с нарушени права са скочили с 1 трилион процента за 10 години