Броят на приложенията, които са акумулирали милиарди долари, вече е двуцифрен според последния доклад на маркетинговата компания App Annie. В него се споменава още, че приложенията, събрали повече от 100 милиона долара през миналата година, запазват трицифрените си стойности.

App Annie публикува своя годишен доклад за състоянието на мобилните устройства, а TechCrunch изтъкна някои от по-забележителните открития – включително най-печелившите приложения.

В САЩ продължителните последици от пандемията COVID-19 принудиха потребителите да пазаруват, работят, учат, играят и се забавляват от дома си през последната година. Това доведе до „феноменален“ ръст на потребителските разходи, казва App Annie, тъй като пазарът добави 43 милиарда долара през 2021 г., или 10.4 милиарда долара повече в сравнение с 2020 г., което се равнява на 30% годишен ръст – по-висок от средното за света.

В горния край на потребителските разходи има 233 приложения и игри, които са привлекли повече от 100 милиона долара през 2021 г., и 13 заглавия, които генерирали над 1 милиард долара. Това е с 20% повече от 2020 г., когато имаше 193 приложения и игри, надхвърлящи границата от 100 милиона долара, и само 8 заглавия, правещи над 1 милиард долара годишно.

Също така се запазва тенденцията американците да прекарват повече време в използването на приложения, отколкото в гледане на телевизия.

Докладът отбелязва, че средният американец гледа 3.1 часа телевизия на ден например, но през изминалата година същите са прекарали 4.1 часа на мобилното си устройство. Това се сравнява с 3.7 часа телевизия и 4 часа в приложения през предходната година.

Американците дори не са най-активните мобилни потребители в света. На пазари като Бразилия, Индонезия и Южна Корея потребителите надхвърлиха 5 часа на ден в мобилни приложения през 2021 г.

В 10-те най-добри пазара, анализирани в проучването, средното време, прекарано в приложения, надхвърли 4 часа и 48 минути през 2021 г. – нагоре с 30% спрямо 2019 г. Това включва средните стойности от Бразилия, Индонезия, Южна Корея, Мексико, Индия, Япония, Турция, Сингапур, Канада, САЩ, Русия, Обединеното кралство, Австралия, Аржентина, Франция, Германия и Китай, взети заедно.

Обзор на седмицата за всичко ново, случващо се в света на технологиите, игрите и развлекателната индустрия, можете да откриете в нашия подкаст HiCast.  
Последвай Instagram профила ни и прочети пръв най-интересните новини. 
Абонирай се за YouTube канала ни и гледай нашите технологични ревюта. 

Снимка: Pikrepo

Виж още: Ето как се прави измама за милиони с приложение в App Store