Huawei Consumer Business Group (CBG) обяви своите бизнес резултати за първото шестмесечие на 2018 г. Компанията отбеляза значителен растеж, като доставените в цял свят смартфони достигнаха 95 млн бройки. По информация на агенция IDC след второто тримесечие Huawei се изкачва на второ място сред производителите на смартфони, като пазарният дял на компанията вече възлиза на 15.8%.

Акцентите в пазарната дейност на Huawei през първата половина на 2018 г. включват серията Huawei P20, от която в световен мащаб доставените смартфони надвишиха 9 млн. бройки, както и серията Huawei Mate 10, която постави стандарта за изкуствен интелект при смартфоните и укрепи водещата позиция на компанията във високия клас.

Търговската дейност на Huawei също се разраства, като компанията вече разполага с 53 000 собствени и 3 500 партньорски магазина в целия свят. Huawei планира да увеличи своята дистрибутирска мрежа, добавяйки още 10 000 собствени и 700 партньорски търговски обекта по света преди края на 2018 г.

Впечатляващите продажби на смартфоните от високия и среден калс на Huawei оказаха ползотворно влияние и върху стойността на самата компания. Huawei се класира на 25-о място в класацията Brand Finance’s Global 500 2018, на 48-мо място в BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands, както и на 79-о място във Forbes’ Most Valuable Brands list.

Тагове: