Главният изпълнителен директор на Instagram, Кевин Систром, многократно е подчертавал, че "иска да запази стандарта на услугата си, много, много висок". През есента на 2013 бяха пуснати първите реклами в Instagram, които наподобяват реклами в списания. Но колко марки знаят как трябва да изглеждат техните реклами? Именно затова днес Instagram реши да даде първите си съвети към тях.
Компанията публикува „Наръчник за марките“ (Handbook for Brands), който трябва да помогне с полезни съвети на всеки, който искат да има добре изглеждаща реклама. Instagram предлага "инструменти" за по-добър маркетинг, а този подход в крайна сметка може да послужи и на Facebook, която наскоро обяви, че спира спорната си рекламна програма „Sponsored stories”.
Instagram, която до сега правеше тестове с малък брой реклами, е на път да бъде следващата рекламна платформа на Facebook. Социалната мрежа може да използва супер популярното приложение, заради любовта на потребителите към него. Със своите 150 милиона активни потребители, Instagram e апетитно поле за развитие на рекламни кампании.