От дълги години Amazon e водещото приложение за онлайн пазаруване в САЩ, но китайски търговец на дребно сега хвърли ръкавицата на гиганта. По последни маркетингови данни Shein изпревари Amazon като най-инсталирано мобилно приложение в САЩ.

Shein е основана през 2008 г. и към момента се изчислява на стойност от 15 милиона долара. Компанията се занимава предимно с модни изделия и аксесоари и контролира своето производство във всички негови фази. Това означава, че може да реагира в движение на глобалните тенденции и търсене. Освен това Shein поддържа разплащания с PayPal, чат на живо и безплатни доставки за поръчки над 49 долара. Предполага се, че нейният растеж в САЩ се дължи на всички тези фактори.

По данни на App Annie, Shein зае челното място за най-инсталирано приложение за онлайн пазаруване на 11 май и продължава да заема тази позиция до момента. В глобален план Аndroid версията Shein е на върха на класацията за приложения в поне 14 държави, а в САЩ е 17-ото най-популярно приложение изобщо. Възходът на Shein не е ограничен само до Android; това е най-голямото приложение за шопинг за iOS в повече от 50 държави, показват данните на Sensor Tower.

Очаква се популярността на Shein да продължи да расте, тъй като към момента приложението дори не е налично на всички пазари. Така например Shein бе сред повече от 50 китайски приложения, които индийското правителство забрани в края на 2020 г.

Снимка: Android Authority

Виж още: Америка може би е открита от хората 10 000 години по-рано, отколкото се смяташе досега